دخترطلائی

حرفهای خودمونی

دخترطلائی

حرفهای خودمونی

هنگامی که شادی من به دنیا امد

هنگامی که شادی من به دنیا امد

هنگامی که شادی من بدنیا امد او را در بغل گرفتم و روی بام خانه

 فریاد زدم ( ای همسایگان بیائید ...و ببینید زیرا که امروز شادی

 من بدنیا امده است بیائید و این موجود سرخوش را که در افتاب

 میخندد ببینید )

ولی هیچ یک از همسایگانم نیامدند تا شادی مرا ببینند و من بسیار د

ر شگفت شدم .

تا هفت ماه هر روز شادی ام را از بالای بام خانه جار میزدم - ولی

 هیچ کس به من اعتنائی نکرد . من و شادی ام تنها ماندیم . نه هیچ

کس سراغی از ما گرفت نه هیچ کس به دیدن ما امد .

انگاه شادی من پریده رنگ و پژمرده شد زیرا که زیبائی او در هیچ

دلی جز دل من جای نگرفت و هیچ لب دیگری لبش را نبوسید

 .

انگاه شادی من از تنهائی مرد .

اکنون من فقط شادی مرده ام را با اندوه مرده ام به یاد می اورم. ولی

 یاد یک برگ پائیزی ست که چندی در باد نجوا میکند و سپس

 صدائی از او بر نمی اید

 

 

نظرات 11 + ارسال نظر
محمد دوشنبه 13 اسفند 1386 ساعت 04:07 ب.ظ http://ir-blog.blogsky.com

سلام
وبلاگ پر محتوایی داری.
با تبادل لینک موافقی؟
ارائه انواع قالب بلاگ اسکای.یه سری بزن. خوشحال میشم نظرتو بدونم.
موفق باشی.
یا حق.

حمیدرضا دوشنبه 13 اسفند 1386 ساعت 05:57 ب.ظ

سلام
خوبی
من همیشه از خوندن نوشته هات لذت میبرم مخصوصا نوشته هایی که از پیامبر مینویسی

مینا دوشنبه 13 اسفند 1386 ساعت 08:14 ب.ظ http://sokoout.blogsky.com

سلام عزیز دلم خوبی
خیلی قشنگ نوشته بودی
اینارو خودت مینویسی؟
بابا کباااارکه خیلی مایه گذاشتی میبینم که قالب جدید میزنی ....
منم بروز کردم حتما بدیدنم بیا منتظر نظرت هستم

حامد سه‌شنبه 14 اسفند 1386 ساعت 10:30 ق.ظ http://hamedba.blogfa.com

سلام خوبی من آپیدم خوشحال میشم سر بزنی بای

مینا جمعه 17 اسفند 1386 ساعت 03:00 ب.ظ http://sokoout.blogsky.com

سلام سمیرا جان خوبی؟ خیلی متن زیبایی بود فکر کنم مال کتاب دیوانه و پیامبر جبران خلیل جبران اره؟؟؟

اکرم جمعه 17 اسفند 1386 ساعت 08:29 ب.ظ http://www.endless-galexy.blogfa.com

سلام
من آپوندما
به من سر بزن

محمود دوشنبه 20 اسفند 1386 ساعت 10:31 ق.ظ http://www.mkamali.blogfa.com

سلام.. خوبی؟ قشنگ بود! البته نرسیدم کامل بخونم.. با تبادل لینک موافقی؟ اگه سر زدی حتما نظر بده که میخام بشنوم!
و گاهی افتادن در گرداب .. گرداب پریشانی و روزمرگی ..

و به سوگ نشستن برای خدای از دست رفته ات..

و ناگهان دوباره می آید .. از میان تمام نا امیدی ها ..! باز پیدایش می کنی!!..

و گاهی دست و پا می زنی در میان پنجه های سرد نا امیدی و گناه ..

و تقلا می کنی که آزاد شوی ولی در آخر ، تسلیم می شوی و

با چشمانی اشک آلود فقط ذره ذره جان دادن خودت را به تماشا می نشینی..

.. و خدایی که در این نزدیکیست .. لای گلهای حیاط ..دستت را می گیرد

سحر رومی دوشنبه 20 اسفند 1386 ساعت 10:58 ق.ظ http://yaveh-gooyan.blogsky.com

سلامی به وسعت زیبایی ها ی خدا
خوش می گذره .. کم پیدایی
آی دی جدید من را اد کن ... yaveh_gooyan

وبلاگم را آپ کردم
شاید کوتاه باشه اما خوشحال می شوم از اینکه بخونینش ..

در پناه حق شاد باشی

امیدرضا دلشکسته سه‌شنبه 21 اسفند 1386 ساعت 09:18 ق.ظ http://www.omidrezazz.blogfa.com

. . . . . . . . .*. . . . . . . ** *
. . . . .. . . . . .*** . . * . . *****
. . . . . . . . . . .** . . **. . . . .*
. . . . . . . . . . ***.*. . *. . . . .*
. . . . . . . . . .****. . . .** . . . ******
. . . . . . . . . ***** . . . . . .**.*. . . . . **
. . . . . . . . .*****. . . . . **. . . . . . *.**
. . . . . . . .*****. . . . . .*. . . . . . *
. . . . . . . .******. . . . .*. . . . . *
. . . . . . . .******* . . .*. . . . .*
. . . . . . . . .*********. . . . . *
. . . . . . . . . .******* . ***
*******. . . . . . . . .**
.*******. . . . . . . . *
. ******. . . . . . . . * *
. .***. . *. . . . . . .**
. . . . . . .*. . . . . *
. . . . .****.*. . . .*
. . . *******. .*. .*
. . .*******. . . *.
. . .*****. . . . *
. . .**. . . . . .*
. . .*. . . . . . **.*
. . . . . . . . . **
. . . . . . . . .*
. . . . . . . . .*
. . . . . . . . .*
. . . . . . . . *
. . . . . . . . *
. . . . . . . . *
. . . . . . . . *
سلام وبلاگ خوبی داری به ما هم سری بزن تا ما خاکستر نشدیم مرسی ممنونم
۰۹۱۷۹۴۵۱۸۶۰

شیطونک خورموج سه‌شنبه 21 اسفند 1386 ساعت 01:27 ب.ظ http://www.sadeghb.clik.ir

سلام دوست عزیز
منو درگیر خودت کن تا جهانم زیرو رو شه
تا سکوت هر شب با هجومت رو برو شه

بی هوا بدون مقصد سمت طوفان تو می رم
منو درگیر خودت کن تا که آرامش بگیرم

با خیال تو هنوزم مثل هر روز و همیشه
هر شب حافظه ی من پر تصویر تو می شه

با من قریبگی نکن با من که درگیر توام
چشماتو از من بر ندار من مات تصویر توام

با من قریبگی نکن با من که درگیر توام
چشماتو از من بر ندار من مات تصویر توام من مات تصویر توام

تو همین جایی همیشه با تو شب شکل یه رویاست
آخرین نقطه ی دنیا تو جهان من همین جاست

تو همین جایی و هر روز من به تنهاییم دچارم
منو نزدیک خودم کن تا تو رو یادم بیارم

با خیال تو هنوزم مثل هر روز و همیشه
هر شب حافظه ی من پر تصویر تو می شه

با من قریبگی نکن با من که درگیر توام
چشماتو از من بر ندار من مات تصویر توام

با من قریبگی نکن با من که درگیر توام
چشماتو از من بر ندار من مات تصویر توام من مات تصویر توام

حمیدرضا چهارشنبه 29 اسفند 1386 ساعت 12:34 ب.ظ http://faryadezamin.blogfa.com

سلام
سال نو رو به شما وآقای شوور و دختر گلت تبریک میگم و امیدوارم سال خوبی واسه
همه باشه
راستی کم فعالیت شدی
چرا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد