دخترطلائی

حرفهای خودمونی

دخترطلائی

حرفهای خودمونی

حوصلم سر رفته

سلام

اگه بدونید چقدر حوصله ام سر رفته.........روزها همه تکراری.امروزم روز بدی بود .اونقدر بد که چند بار فکر کردم جمعه است. الان ساعت 7 غروبه دخملم لالا کرده البته بد از 1 ساعت نق زدن. بنظرم اونم حوصلش سر رفته بود . باید براش یه وبلاگ درست کنم تا هر وقت حوصلش سر رفت  بیاد و بنویسه البته جملاتش محدوده..ایش ..بیبیش..چی دار داری؟ (جمله سوالی) بلام دوپ دوپ بحر(جمله عشقولانه) تو لو دوس دالم ( وقتی میخواد کسی و خر کنه)........و.................

جناب اقای براد 3 روز ه که مریضه ..وای.........

باید برم یه فکری به حاله حوصلم بکنم ...دخملم بیدار شد برم دمشو ببینم با هم بریم بیرون

                

                                                                                                           فعلا بای

ذارم میفکرم

سلام.

راستش از دیروز تا حالا دارم میفکرم که تو چی بنویسم....خدا وکیلی سخته راستش من عاشق شعرم...ولی شاید برای خیلیها کسل کننده باشه بخاطر همینم موندم چیکار کنم..

 

دیشب یه خروار مهمان داشتیم.دوستهای اقای شوور بودن ...مسخره ها ساعت 7 غروب زنگیدن که شام تشریف فرما میشن.وای که چقدر دیشب عصبانی بودم...شانس اووردن برقم نگرفتشون .البته خیلی کمک کردن

راستی از خونه جدیدمون براتون نگفتم...ما یه حیاط کوچولو داریم دلتون بسوزه.خیلی باصفاست مخصوصا وقتی بارون میاد.یه گوشه حیاط و مسقف کردیم...

دیروز قبل از اومدن مزاحمها منو اقای شوور و دختر کوچولو رفته بودیم تو حیاط نشسته بودیم وبارون تماشا میکردیم..و قلیانی و چایی و.......................

دیگه دلتون حسابی اب شد مگه نه...

بازم میفکرم که چکار کنم.فعلا

rain

سلام دوباره

سلام هزار تا سلام ......................

من دوباره اومدم . میخوام از اول شروع کنم ....به من کمک کنید تا دوباره بنویسم...

بگید دوست داریدچی بنویسم ...