دخترطلائی

حرفهای خودمونی

دخترطلائی

حرفهای خودمونی

باد ما را خواهد برد

 

باد ما را خواهد برد

 

در شب کوچک من افسوس

باد با برگ درختان میعادی دارد

در شب کوچک من دلهره ویرانیست

 

گوش کن

وزش ظلمت را میشنوی ؟

من غریبانه به این خوشبختی می نگرم

من به نومیدی خود نعتادم

گوش کن

وزش ظلمت را میشنوی؟

 

در شب اکنون چیزی می گذرد

ماه سرخست و مشوش

و بر این بام که هر لحظه در او بیم فرو ریختن

 

ابر ها همچون انبوه عزا داران

لحظه باریدن را گوئی منتظرند

 

لحظه ای و پس از ان هیچ

پشت این پنجره شب دارد می لرزد

و زمین دارد

باز می ماند از چرخش

پشت این پنجره یک نا معلوم

نگران من و توست

 

 

ای سراپایت سبز

دستهایت را چون خاطره ای سوزان . در دستان

                                                   عاشق من بگذار

ولبانت را چون حسی گرو از هستی

به نوازشها ی لبهای عاشق من بسپار

باد ما را با خود خواهد برد

باد ما را با خود خواهد برد

 

 

سلام .....

بازم یه شعر از فروغ......................

امیدوارم خوشتون بیاد.....راستی نظر بدید به غیر از شعر چی دوست دارید؟

نظرات 16 + ارسال نظر
ژ یگولو شنبه 30 دی 1385 ساعت 04:23 ب.ظ

سلاممممممممممممممممممم سمیرا خانوم گل...

ایوللللللللللل به انخاب کردن این شعرات..شعرای زیبا و دوست داشتنی...

از فروغ و شعراش خوشم میاد..بسی زیاد...

ای سراپایت سبز...
دستهایت را چون خاطره ای سوزان... در دستان عاشق من بگذار...

من از داستان و رمانم خیلی خوشم میاد...داستانای زیبا...
اینم یه پیشنهاد از من...

موفق باشی...فعلا...

آرش کمانگیر شنبه 30 دی 1385 ساعت 04:33 ب.ظ http://www.sasanik.blogfa.com

می گویند:
اسب نجیب است.
سگ وفا دار است.
روبا حقه باز است.
شیر شجاست.
خوک شهوت ران است.
خر گوش ترسوست.
الاغ نفهم است.
گرگ خونخوار است.
راستی آدم تو که همه اینها را یک جا داری چه جور جانوری هستی.
سلام دوست گرامی خسته نباشی و امیدوارم که همیشه موفق و پیروز باشی واقعا وبلاگ زیبایی داری

فقط فروغ بنویس شنبه 30 دی 1385 ساعت 04:56 ب.ظ

مرسی

دامون دوشنبه 2 بهمن 1385 ساعت 02:18 ق.ظ http://www.edi-rmd.blogfa.com

به نام آنکه یاد داد تا یاد کینم یاد یاران از یاد رفته را
سلام
&
&&
&&&
&&&&
&&&&&
&&&&&&
&&&&&&&
در محرم سینه ها غرق ملالی دیگر است
جاری از چل چشمه دلها زلالی دیگر است

با حلولش برنخیزد جز فغان از عاشقان
طاق ابروی محرم را هلالی دیگر است

&&&&&&&
&&&&&&
&&&&&
&&&&
&&&
&&
&
مرسی از اینکه تو آپ قبلی با حضور گرمت کلبه ما رو روشن کردی امید وارم این بار هم به کلبه حقیر سر بزنی
با شعری در مورد محرم آپم خوشحال می شم سر بزنی
بدو بیـــــــــــــــــــــــــــــــــــــا آپـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــم

رضا ... ترلان دوشنبه 2 بهمن 1385 ساعت 12:42 ب.ظ http://www.rezatarlan.blogsky.com

سلام سمیرای عزیز

انتخابت قشنگه ... من بعد از شعر ... از عکس بیشتر

خوشم میاد ... یعنی دیدن عکسهای قشنگ برام لذت

بخشه ...

شهرام دوشنبه 2 بهمن 1385 ساعت 07:58 ب.ظ http://werwer.blogsky.com

سلام سمیرا خانوم خوش ذوق ...

بازم فروغ .....افرین ...

من به جز شعر از عکس هایه جالب هم خوشم میاد ..
شاد و موفق باشی دوست من ..

مرتضی دوشنبه 2 بهمن 1385 ساعت 11:58 ب.ظ http://www.asheghroyaye.blogfa.com/

سلام
فروغ خوبه ولی من تو شعر بیشتر از سهراب خوشم میاد
بعد از شعر طنز یا خاطراتم بد نیست

m&s پنج‌شنبه 5 بهمن 1385 ساعت 02:47 ق.ظ http://www.ghorobpaizz.blogfa.com

سلام دختر مو طلایی، امید تیم مایی

رضا ... ترلان پنج‌شنبه 5 بهمن 1385 ساعت 01:59 ب.ظ http://www.rezatarlan.blogsky.com

سلام سمیرای عزیز

حالا تو نیستی ... میگم ... نکنه ... واقعا باد ... تو را با خود

برده !!!؟؟؟

امیر جمعه 6 بهمن 1385 ساعت 03:20 ب.ظ http://divarham.blogfa.com

مگه میشه کسی فروغ رو دوست نداشته باشه. ادامه بده.

ژ یگولو شنبه 7 بهمن 1385 ساعت 02:37 ب.ظ

سلاممممممممممممممممممم...

کجایی تو ؟؟؟

نمی آپی؟؟؟

dr jack جمعه 13 بهمن 1385 ساعت 05:25 ق.ظ http://matlotus.blogfa.com

غیر از شعر‌،‌شعر را دوست دارم

محمد رضا جمعه 13 بهمن 1385 ساعت 11:50 ب.ظ http://www.parsa2004.blogfa.com

سلام کجا رفتی دیگه خبری ازت نشد منتظرتم

_________¤¤¤¤¤¤¤¤____________¤¤¤¤¤¤¤¤¤
_______¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤_______¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
_____¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤__¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
___¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤_______¤¤¤¤¤
__¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤_________¤¤¤¤
_¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤________¤¤¤¤
_¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤_____¤¤¤¤
¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤___¤¤¤¤¤
¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤_¤¤¤¤¤¤
¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
_¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
__¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
____¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
______¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
_________¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
____________¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
______________¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
_________________¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
___________________¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
_____________________¤¤¤¤¤¤
______________________¤¤¤¤
_______________________¤¤
آپم بای

قربانعلی شنبه 14 بهمن 1385 ساعت 01:02 ب.ظ

سلام خیلی خوب است .. گفتید در چی موردی دوست دارید بنویسم.. من مطلب جدید دوست دارم.. اگر می شود مطلب جدید بنویسید ..
من بچه داهات هستم .. باور کن خیلی سادم دل هستیم ..اگر می شود در مورد ما بنویس .. ما خیلی دوست داریم به شهر بیاییم.. اما شما هم دوست داریم پیش ما بیایید چه خوب می شد باهم اینجا هستیم در کنار هم و باهم . من از مطالب شما چیزی متوجه نشدم اما فهمیدم که خیلی قشنگ است ادم باید چشمها راشست جور دیگر باید دید .. ببخشید باید بروم اقام صدام می کند .. خدانگهدار
در ضمن این روزها هوا سرد است اگر خواستید بروید بیرون لباس گرم زیاد بپوشید
با عرض معذرت قربانعلی

دامون شنبه 14 بهمن 1385 ساعت 11:43 ب.ظ http://www.edi-rmd.blogfa.com

به نام آنکه یاد داد تا یاد کینم یاد یاران از یاد رفته را
سلام
سلامی به گرمی آفتاب
سلامی پرخلوص همراه با ناله مادری جانسوز که در زمستان سرد و یخبندان بر بالین یگانه فرزند مریض خویش می نالد
همراه با آوای بلبلی بی آشیان که یگانه خوشی خود را از دست داده باشد و همراه با صمیمانه ترین شادباش ها
.
..

….
…..
من آن ابرم که می خواهد ببارد
دل تنگم هوای گریه دارد

دل تنگم غریب این درو دشت
نمی داند کجا سر می گذارد ...
......
.....
....
...
..
.
شرمنده که دیر خدمت می رسیم ببخشید
انشا الله از این به بعد
مرسی از اینکه به کلبه حقیر سرزدی و ما رو خوشحال کردی
در پناه حق

رامین جمعه 31 فروردین 1386 ساعت 05:50 ب.ظ http://allmylife.blogsky.com

فروغ را کسانی فقط می فهمند که صدای شکسته شدن پنجره ها را بشنوند

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد