دخترطلائی

حرفهای خودمونی

دخترطلائی

حرفهای خودمونی

معشوق من

معشوق من

 

معشوق من

با ان تن برهنه بی شرم

بر ساقهای نیرومندش

چون مرگ ایستاد

 

خط های بی قرار مورب

اندامهای عاصی او را

در طرح استوارش

دنبال می کنند

 

معشوق من

گوئی زنسل های فراموش گشته است

گوئی که تاتاری

در انتهای چشمانش

پیوسته در کمین سواریست

گوئی که بربری

در برق پر طراوت دندانهایش

مجذوب خون گرم شکاریست

 

معشوق من

همچون طبیعت

مفهوم ناگزیر صریحی دارد

او با شکست من

قانون صادقانه قدرت را

تائید می کند

او وحشیانه ازاد است

مانند یک غریزه سالم

در عمق یک جزیره نا مسکون

او پاک می کند

با پاره های خیمه مجنون

ا زکفش خود  غبار خیابان را

 

معشوق من

همچون خداوندی. در معبد نپال

گوئی از ابتدای وجودش

بیگانه بوده است

او مردیست

از قرون گذشته

یاداور اصالت زیبائی

 

او در فضای خود

چون بوی کودکی

پیوسته خاطرات معصومی را

بیدار می کند

او مثل یک سرود خوش عامیانه است

سر شار از خشونت و عریانی

 

 

او با خلوص دوست دارد

ذرات زندگی زا

ذرات خاک را

غمهای ادمی را

غمهای پاک را

 

ام با خلوص دوست دارد

یک کوچه باغ دهکده را

یک درخت را

.......

...

معشوق من انسان ساده ایست

انسان ساده ای که من او را

در سرزمین شوم عجایب

چون اخرین نشانه یک مذهب شگفت

 

 

                               (فروغ فرخزاد)

                            

نظرات 3 + ارسال نظر
شهرام شنبه 16 دی 1385 ساعت 08:44 ب.ظ http://werwer.blogsky.com

سلام سمیرا ...

معشوق من زیبا بود ...

میلاد چهارشنبه 20 دی 1385 ساعت 08:53 ب.ظ http://www.miladsalar.blogfa.com

سلام
خوبی ؟؟؟
دلم نیومد نظر ندم .
واقعا وبلاگ زیبایی داری بهت تبریک میگم
میدونی از چی وبلاگت خوشم اومده ؟ جدا از قالب قشنگی که داری آهنگهای وبلاگت تکراری نیست بابا تو هر سایت یا وبلاگی میرفتم آهنگها تکراری بودن ولی خوب وبلاگ تو چیز دیگه ای ؟
مطمئن باش دیگه همیشه به وبلاگت سر میزنم و به دوستام هم معرفی میکنم
راستی این هم آدرس سایتی هست که من از اون دانلود میکردم ولی دیگه همشون رو دانلود کردم و خیلی دیر به دیر آپ میکنه

موفق باشی
بای

مرد غربت شنبه 21 بهمن 1385 ساعت 02:41 ب.ظ http://http://www.ghoorobeakhar.persianblog.com

سلام وبلاگ شما هم اسمش هم مطابش از فرخ زاد زیباست من هم عاشق شعر وشاعری هستم و وبلاگت منو یاد داستان هدیه سال نو که رمان خارجی بود انداخت و خواهشی دارم در وبلاگت نام از عاشق ترین زن وشوهر عالم که مولا علی و خانم فاطمه هستن نام ببری و در ژایان اگر کمک خواستی از شعر و مطلب من در خدمت شما هستم و خواهش می کنم جواب نظرم رو به ایمیلم پست کنین به امید دیدار

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد