دخترطلائی

حرفهای خودمونی

دخترطلائی

حرفهای خودمونی

شعر......

ائینه شکسته

 

دیروز به یاد تو ان عشق دل انگیز

بر پیکر خود پیرهن سبز نمودم

در ائینه بر صورت خود خیره شدم باز

بند از سر گیسویم اهسته گشودم

......

گفتم به خود انگاه صد افسوس که او نیست

تا مات شود اینهمه افسونگری ناز

چون پیرهن سبز بیند بر تن من

با خنده بگوید چه زیبا شده ای باز

 

او نیست که در مردمک چشم سیاهم

تا خیره  شود عکس رخ خویش ببیند

این گیسوی افشون به چه کار ایدم امشب

کو پنجه او تا که در ان خانه گزیند

 

من خیره در ائینه و او گوش به من داشت

گفتم که چسان حل کنی این مشکل ما را

بشکست و فغان کرد که از شرح غم خویش

ای زن  چه بگویم که شکستی دل مارا

 

                                                                    (فروغ فرخزاد)

نظرات 3 + ارسال نظر
حدیث دوشنبه 20 آذر 1385 ساعت 11:31 ق.ظ

سلام خوبی
خیلی قشنگ بود بازم از اینا بنویس

someone دوشنبه 20 آذر 1385 ساعت 02:16 ب.ظ http://yaveh-gooyan.blogsky.com

سلام
انتخاب خوبی بود
موفق باشی

حسین شنبه 25 آذر 1385 ساعت 07:09 ب.ظ http://silentsong.tk/

خیلی قشنگه مرسی
فعلا
( منظورم از فعلا خداحافظه ببخشید ولی آخرین بار سو تفاهم شد)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد