دخترطلائی

حرفهای خودمونی

دخترطلائی

حرفهای خودمونی

نماندی..........

 

 

گفتم : بمان و

    گفتم بمان............و نماندی

                                        رفتی

بالای بام ارزوهایم نشستی و پائین نیامدی

گفتم نردبان ترانه تنها سه پله دارد

سکوت ............صعود.........سقوط

تو صدای مرا نشنیدی و من

              هی بالا رفتم .هی افتادم

              هی بالا رفتم .وافتادم

تو می دانستی که من از تنهائی تاریکی می ترسم

ولی فیتیله فانوس نگاهت را پائین کشیدی....

 

و من بی چراغ پی دفترم گشتم

بی چراغ قلمی پیدا کردم

و بی چراغ از تو نوشتم

              ...............نوشتم و نوشتم

حالا همسایه ها با صدای  اوازهای من گریه می کنند

اما چه فایده؟

هیچکس از من نمی پرسد

بعد از اینهمه ترانه بی چراغ

چشمانت به تاریکی عادت رده اند؟

همه امدند .خواندند . سر تکان دادند و رفتند

حالا دوباره این منو این تاریکی

 

            ............گفتم بمان نماندی

اما به راستی ستاره ای بی نیاز و نوازش

                   اگر خورشید خیال تو

اینجا ودر کنار این دل بی درمان غمی ماند

این ترانه ها در تنگنای تنهائیم زاده می شدند؟

 

                                                            (ناشناس)

 

نظرات 2 + ارسال نظر
[ بدون نام ] چهارشنبه 8 آذر 1385 ساعت 08:10 ب.ظ http://zendeh-be-goor.blogsky.com

nashenas nist...khaili ham shenakhte shodast......taraneie hast az yaghma gol rooie az ketabe (goftam beman...namand)

س ا م دوشنبه 20 آذر 1385 ساعت 08:08 ب.ظ http://www.mimiram-barat.blogsky.com

سلام اگه اجازه بدی می خوام لینکت کنم
منتظره جوابت هستم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد